Тернуватська громада

Запорізька область, Запорізький район

Проект рішення №1 «Проекти рішень 4 сесії 8 скликання»

Кількість переглядів: 557
Скликання: 8 скликання
Сесія: 4 сесія
Тип документу: Проект рішення
Дата: 19.01.2021
Номер документу: 1
Назва документу: Проекти рішень 4 сесії 8 скликання
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.1 МБ)
  2. Файл 2 (0.03 МБ)
  3. Файл 3 (0.03 МБ)
  4. Файл 4 (0.14 МБ)
  5. Файл 5 (0.09 МБ)
  6. Файл 6 (0.07 МБ)
  7. Файл 7 (0.08 МБ)
  8. Файл 8 (0.08 МБ)
  9. Файл 9 (0.08 МБ)
  10. Файл 10 (0.08 МБ)
  11. Файл 11 (0.07 МБ)
  12. Файл 12 (0.02 МБ)
  13. Файл 13 (0.07 МБ)
  14. Файл 14 (0.07 МБ)
  15. Файл 15 (0.03 МБ)
  16. Файл 16 (0.08 МБ)

             

УКРАЇНА

ТЕРНУВАТСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЗАПОРІЗЬКОГО  РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

восьмого скликання

                                                        четверта  сесія

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 25 січня 2021 року                                                                                    № 4

 

Програма «Цукровий та нецукровий діабет»

на 2021-2023рр.

 

       Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Тернуватська селищна рада Запорізького району Запорізької області

 

ВИРІШИЛА:

 

            1. Затвердити  Програму «Цукровий та нецукровий діабет» на 2021-2023 роки. (додається).

 

            2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, соціального захисту, молодіжної політики.

 

Селищний голова                                                          Олександр БАБАНІН

               

   Затверджено

                                                                                  рішення селищної  ради

                                                                                  від 25.01.2021 № 4

Програма

«Цукровий та нецукровий діабет»

на 2021-2023рр.

смт. Тернувате

2021

 

1. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання програмним методом

 

Цукровий діабет - тяжке прогресуюче захворювання, що характеризується високим ризиком розвитку інвалідизуючих ускладнень. Епідеміологічні дослідження цукрового діабету в Україні свідчать про постійне збільшення числа хворих на цукровий та нецукровий діабет.

На території Тернуватської селищної ради проживає   17  чоловік хворих на цукровий діабет, які потребують інсулінотерапії.

«Програма «Цукровий та нецукровий діабет» на 2021-2023рр.» (далі – Програма) спрямована на реалізацію в громаді державної політики у сфері охорони здоров’я щодо задоволення потреб населення громади у спеціалізованій ендокринологічній допомозі, підвищення ефективності профілактики, виявлення та лікування цукрового та нецукрового діабету, поліпшення якості життя хворих на цукровий та нецукровий діабет.

 

2. Мета Програми

 

Програма розроблена відповідно Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 247-р «Деякі питання забезпечення хворих на цукровий діабет препаратами інсуліну», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 28.05.2009 року № 365 «Про затвердження порядку ведення реєстру хворих на цукровий діабет», Указу Президента України від 21.05.1999 року № 545/99 «Про комплексну програму «Цукровий діабет», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2013 року № 73 «Питання реалізації пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на препарати інсуліну», Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 року № 239 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну».

Метою Програми є раннє виявлення хворих на цукровий та нецукровий діабет, профілактика та зменшення кількості ускладнень внаслідок цієї хвороби, що призводять до інвалідності та смерті, збереження працездатності і збільшення тривалості життя хворих на цукровий та нецукровий діабет, забезпечення хворих на цукровий діабет препаратами інсуліну та хворих на  нецукровий діабет препаратами десмопресину.

 

3. Основні заходи та завдання Програми

 

Основними заходами та завданнями Програми є:

- раннє виявлення хворих на цукровий діабет;

- надання кваліфікованої медичної допомоги хворим на цукровий діабет на первинному та вторинному рівнях;

- профілактика та своєчасне виявлення ускладнень цукрового діабету;

- збереження працездатності і збільшення тривалості та якості життя;

- забезпечення хворих на цукровий діабет препаратами інсуліну;

- забезпечення хворих на нецукровий діабет препаратами десмопресину;

       - активізації роз’яснювальної роботи серед населення з підвищення рівня обізнаності з питань запобігання цукрового діабету та його ускладнень.

 

4. Шляхи і способи розв`язання проблеми.

 

Розв'язання проблеми можливо шляхом :

- фінансової підтримки Програми;

- створення дієвої системи організації надання медичної допомоги хворим на цукровий та нецукровий діабет на кожному рівні лікувально-профілактичної допомоги та забезпечення її належного функціонування;

- створення та забезпечення ефективного функціонування єдиного державного реєстру хворих на цукровий діабет.

       - удосконалення системи підготовки медичного персоналу з питань профілактики, діагностики та лікування цукрового діабету, його ускладнень;

- проведення широкої інформаційної кампанії серед населення з підвищення рівня обізнаності з питань запобігання, діагностики та лікування цукрового та нецукрового діабету.

 

5. Фінансове забезпечення виконання програми

 

Фінансове забезпечення Програми планується здійснюватись відповідно законодавства України за рахунок коштів обласного та селищного бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

6. Очікувані результати

 

Виконання Програми дасть змогу:

- поліпшити раннє виявлення хворих на цукровий та нецукровий діабет;

- забезпечити хворих життєво необхідними препаратами інсуліну та десмопресину;

- знизити рівень ускладнень цукрового та нецукрового діабету і продовжити життя хворим на цукровий та нецукровий діабет.

Виконання Програми сприятиме значному підвищенню ефективності та якості надання спеціалізованої лікувально-профілактичної допомоги хворим.

 

7. Організація управління та контроль за ходом реалізації Програми

 

Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених в бюджеті селищної ради.

Координацію і відповідальність за виконанням Програми здійснює виконавчий комітет селищної ради, який щорічно звітує перед депутатським корпусом селищної ради.

Контроль за виконання Програми здійснює постійна комісія з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, соціального захисту, молодіжної політики Тернуватської  селищної ради.

Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у даній Програмі.

 

 

 

Затверджено

 

рішення селищної  ради

 

 25.01.2021 р.  № 3

 

 

 

Програма

розвитку системи надання медичної допомоги хворим  нефрологічного профілю

на 2021-2023 роки

смт. Тернувате

2021

 

1. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання програмним методом

 

Протягом останнього десятиріччя спостерігається значне збільшення розповсюдженості та захворюваності на хвороби нирок. Основними нозологічними причинами розвитку хронічної ниркової недостатності (ХНН) є не стільки первинні ураження нирок (хронічні гломерулонефрити - ХГН), скільки вторинні (головним чином діабетична та гіпертензивна нефропатія). Значення цього фактору зростає з огляду на те, що з одного боку ураження сечової системи можуть ускладнювати й обтяжувати перебіг багатьох хвороб і в значному числі випадків призводити до  ХНН, а з іншого є незалежним предиктором кардіоваскулярної патології та ранньої смертності. Поширеність ХНН переважно серед осіб працездатного віку обумовлюють медико–соціальне значення проблеми надання спеціалізованої допомоги таким хворим.

На території Тернуватської селищної ради проживає 1 пацієнт із захворюванням нирок, який  потребують використання замісної ниркової терапії.

  У зв’язку з цим проблема надання нефрологічної допомоги набуває особливої актуальності, оскільки від її рівня, доступності та ефективності залежить потреба в ЗНТ, яка на сьогодні залишається найдорожчою медичною технологією.   Не дивлячись на значний прогрес ЗНТ, віддалені результати діалізу й трансплантації все ще незадовільні.

Проте, тільки розвиток ЗНТ є явно недостатнім. Раннє виявлення та своєчасне лікування хвороб нирок попереджує або віддаляє фатальний кінець, зменшує колосальні витрати на проведення ЗНТ. Основною проблемою є необхідність удосконалення методів ранньої діагностики захворювань сечової системи й вторинних нефропатій та підвищення ефективності їх лікування. Перспективною є рання активна патогенетична терапія хворих з ХГН, яка призводить до ремісії й 100 % десятирічної виживаємості. 

На сьогодні система надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю на території Тернуватської селищної ради не здатна забезпечити її необхідний рівень. Амбулаторно–поліклінічна допомога потребує поліпшення кадрового та матеріально–технічного забезпечення. Спеціалізована допомога хворим нефрологічного профілю залишається віддаленою від місця проживання сільського населення. Реальне покращення ситуації може бути досягнуто через реалізацію регіональної Програми розвитку нефрологічної служби.

 

2. Мета Програми

 

Програма розроблена відповідно Конституції України, Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», наказу Міністерства  охорони здоров’я України від 30 вересня 2003 р. № 65/462 «Про поліпшення якості та організації системи медичної допомоги дорослим хворим нефрологічного профілю»; наказу Національної академії медичних наук України від 22 вересня 2011 р. №84/608 «Про  внесення змін до наказу АМН та МОЗ України від 30 вересня 2003 р. № 65/462»; спільного наказу Міністерства  охорони здоров’я  України  та Національної академії  медичних  наук України  від 11 травня 2011 р. №280/44 «Про затвердження стандарту та уніфікованих клінічних протоколів надання медичної допомоги зі  спеціальності  «нефрологія»; Указів Президента України, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України.

Мета Програми полягає в зменшенні  розповсюдженості захворюваності хвороб сечової системи шляхом її первинної профілактики, зменшенні кількості хворих з вторинним ураженням нирок,   поліпшенні якості життя та рівня соціальної реабілітації, зниженні рівня інвалідизації  та смертності пацієнтів від захворювань нирок. 

 

3. Основні завдання Програми

 

3.1. Підвищення рівня обізнаності населення з питань нефрології шляхом залучення засобів масової інформації.

3.2. Поліпшення своєчасної ранньої діагностики хвороб сечової системи та вторинних уражень нирок, підвищення кваліфікації медичних працівників з питань раннього виявлення захворювань та забезпечення лікування хворих у спеціалізованих закладах.

3.3. Постійний моніторинг рівня захворюваності населення на хвороби сечової системи і вторинних уражень нирок та стану надання нефрологічної допомоги населенню.

3.4. Визначення потреб і пріоритетів в організації надання нефрологічної допомоги населенню з урахуванням рівня, динаміки та структури захворюваності.

3.5. Проводити адресну допомогу на лікування та соціальну реабілітацію хворих, що знаходяться на гемодіалізі.

 

4. Шляхи та засоби розв’язання проблеми

 

Для розв’язання проблеми запобігання та лікування хвороб сечевої системи необхідно:

4. 1. Забезпечення первинної та вторинної профілактики:

впровадження системи виявлення хвороб на ранніх стадіях;

обладнання районної лікарні сучасною діагностичною апаратурою;

впровадження сучасних стандартів запобігання вторинних нефропатій;

впровадження сучасної медикаментозної терапії;

4.2. Забезпечення своєчасного надання спеціалізованої медичної допомоги:

впровадження стандартів діагностики й протоколів лікування первинних і вторинних нефропатій на догоспітальному та госпітальному етапах з  визначенням необхідного переліку діагностичних і лікувальних процедур;

організація системи стандартизованого обстеження хворих; надання в повному обсязі кваліфікованої допомоги хворим нефрологічного профілю;

впровадження адресної допомоги на лікування хворих;

дооснащення медичних закладів сучасним діагностичним і лікувальним обладнанням.

                                        

5. Фінансове забезпечення

 

     Фінансування Програми планується здійснювати за рахунок коштів бюджету Тернуватської селищної ради в межах видатків на галузь, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

6. Очікувані результати

 

Виконання Програми дасть змогу:

підвищити рівень інформованості населення щодо факторів ризику нефрологічних захворювань, профілактики їх прогресування, видів замісного лікування та щодо добровільного донорства органів;

збільшити середню тривалість життя хворих з первинними і вторинними нефропатіями;

збільшити відсоток десятирічної виживаємості хворих на ХГН;

знизити рівень інвалідизації пацієнтів з хворобами сечової системи;

поліпшити якість життя та рівень соціальної реабілітації хворих, які знаходяться на ЗНТ.

 

7. Організація управління та контроль за ходом реалізації програми

 

Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених в бюджеті селищної ради. Координацію і відповідальність за виконанням Програми здійснює виконавчий комітет селищної ради, який щорічно звітує перед депутатським корпусом селищної ради.

Контроль за виконання Програми здійснює постійна комісія з питань з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, соціального захисту, молодіжної політики Тернуватської  селищної ради.

Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у даній Програмі.

 

 

         

                               ПРОЕКТ РІШЕННЯ

УКРАЇНА

ТЕРНУВАТСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЗАПОРІЗЬКОГО  РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

восьмого скликання

                                                        четверта  сесія

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

25 грудня 2021 року                                                                                     №

 

Про створення комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради та затвердження Положення

                                   

         Відповідно до статей 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про  соціальні послуги», Цивільного кодексу, Господарського кодексу, постанов Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», від 03 жовтня 2018 № 800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю», від 03 березня 2020 року №177 «Деякі  питання діяльності центрів надання соціальних послуг» з метою надання всебічної допомоги та підтримки мешканцям територіальної громади  Тернуватської селищної ради, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги за місцем проживання, забезпечення індивідуальної допомоги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та хворим, Тернуватська селищна рада Запорізького району Запорізької області 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Створити комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради.

 

2. Затвердити Положення комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради (додається).

 

 3. Затвердити Порядок організації надання соціальних послуг комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради (додаток 1).

 

4. Затвердити структуру та граничну чисельність працівників комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради в кількості 20 штатних одиниць  (додаток 2).

 

5. Визначити місцезнаходження (юридичну адресу) комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради: 70150, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт Тернувате, вул. Елеваторна, 12.

 

6. Головним розпорядником коштів комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради визначити Тернуватську селищну раду. 

 

7. Доручити тимчасово виконуючому обов’язки начальника комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради подати документи для державної реєстрації комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради як юридичної особи.

 

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, соціального захисту, молодіжної політики.

 

 

 

 

  Селищний голова                                                                   Олександр БАБАНІН

                                                                                              ПРОЕКТ

 

                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                             Рішення селищної ради

                                                               від               2021 року №

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
комунальної установи

«Центр надання соціальних послуг»

Тернуватської селищної ради

 

Тернувате 2021

 

1. Загальні положення

1.1. «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради (далі - Центр) є комунальною установою, заснованою на комунальній власності що утворюється Тернуватською селищною радою, підзвітний та підконтрольний Тернуватській селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради, селищному голові.

1.2. Юридична адреса: 70150, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт Тернувате, вул. Елеваторна, 12

1.3. Повна назва: Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Тернуватської селищної ради.

Скорочена назва: ЦНСП Тернуватської селищної ради.

Засновником  Центру є Тернуватська селищна рада  (ЄДРПОУ 20509545), місцезнаходження: вул. Леніна, 9, смт. Тернувате, Новомиколаївського району, Запорізької області області).

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, іншими нормативно-правовими актами з питань надання соціальних послуг, а також цим Положенням.

1.5. Положення Центру, структура та гранична чисельність Центру затверджується селищною радою.

1.6. Центр є юридичною особою, бюджетною установою, неприбутковою організацією, має самостійний баланс, відкриті рахунки в органах та банківських установах, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, бланки та штампи із своїм найменуванням.

1.7. Головним розпорядником коштів Центру є Тернуватська селищна рада. Кошторис, штатний розпис Центру затверджує селищний голова, як головний розпорядник коштів.

1.8. Центр надання соціальних послуг є комплексною установою соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу та надають соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах (далі - особи/сім’ї).

У Центрі утворюються такі структурні підрозділи:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення денного перебування;

- відділення натуральної  та грошової допомоги.

Структурні підрозділи Центру очолюються керівниками, які призначаються на посаду та звільняються з посади керівником Центру.

1.9. Центр утворюється, реорганізується та ліквідується в порядку, передбаченому законодавством, за рішенням Тернуватської селищної ради (далі - засновник) з урахуванням потреб територіальної громади.

Діяльність центру повинна відповідати критеріям діяльності надавачів соціальних послуг.

2. Основні завдання та права Центру

 

2.1. Основними завданнями центру є:

проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

2.2. Центр відповідно до визначених цим Положенням завдань:

виявляє осіб/сім’ї і веде їх облік;

проводить оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах;

надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг;

надає допомогу особам/сім’ям у розв’язанні їх соціально-побутових проблем;

забезпечує соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу;

забезпечує соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань на підставах, передбачених законом;

складає план реабілітації особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

вносить відомості до реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

проводить моніторинг та оцінювання якості наданих ним соціальних послуг;

створює умови для навчання та підвищення кваліфікації працівників, які надають соціальні послуги;

взаємодіє з іншими суб’єктами системи надання соціальних послуг, а також з органами, установами, закладами, фізичними особами - підприємцями, які в межах компетенції надають допомогу особам/сім’ям та/або здійснюють їх захист;

інформує населення громади та осіб/сім’ї індивідуально про перелік, обсяг і зміст соціальних послуг, які він надає, умови та порядок їх отримання.

Інформація також надається у вигляді листівок, буклетів, брошур, за потреби.

Відповідні матеріали розміщуються в засобах масової інформації, на веб-сайті громади, інших інформаційних ресурсах;

інформує населення про сімейні форми виховання дітей та проводить первинний відбір кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі;

бере участь у визначенні потреб населення територіальної громади у соціальних послугах, а також у підготовці та виконанні програм надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення територіальної громади у соціальних послугах;

готує статистичні та інформаційно-аналітичні матеріали стосовно наданих соціальних послуг і проведеної соціальної роботи;

забезпечує захист персональних даних отримувачів соціальних послуг відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

2.3. Центр з урахуванням потреб у соціальних послугах, визначених у територіальній громаді, надає такі соціальні послуги: догляд вдома, соціальна адаптація; соціальна інтеграція та реінтеграція; екстрене (кризове) втручання; консультування; соціальний супровід; представництво інтересів; посередництво (медіація); соціальна профілактика; натуральна допомога; догляд та виховання дітей в умовах, наближених до сімейних; інформування; інші послуги.

2.4. Послуги надаються центром за місцем проживання/перебування особи/сім’ї (вдома), у приміщенні надавача соціальних послуг, за місцем перебування особи/сім’ї поза межами приміщення надавача соціальних послуг (зокрема на вулиці).

Для надання соціальних послуг у центрі утворюються такі структурні підрозділи (відділення):

мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі;

відділення соціальної роботи у громаді (проведення соціальної роботи з особами/сім’ями, зокрема інформаційно-просвітницька, соціально-профілактична робота, оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах, організація надання їм соціальних послуг шляхом ведення випадку, моніторинг надання соціальних послуг центром, соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу, соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань, соціальної адаптації, соціальної реабілітації та інших соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності. Надання натуральної та грошової допомоги (продукти харчування, предмети і засоби особистої гігієни, санітарно-гігієнічні засоби для прибирання, засоби догляду, одяг, взуття, інші предмети першої необхідності, забезпечення паливом, надання транспортних послуг, послуги перукаря, тощо) особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах);

відділення соціальної допомоги вдома (надання соціальних послуг догляду вдома, соціального супроводу особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання/перебування);

інші підрозділи, діяльність яких спрямована на здійснення надання соціальних послуг громадянам територіальної громади.

Структурний підрозділ очолює завідувач, якого призначає на посаду та звільняє директор центру.

Положення про структурні підрозділи центру затверджуються директором центру та погоджуються засновником.

2.5. Центр має право:

самостійно визначати форми та методи роботи;

 

подавати до органів державної влади та органів місцевого самоврядування запити на інформацію, необхідну для організації надання соціальних послуг;

утворювати робочі групи, мультидисциплінарні команди із залученням представників установ, закладів, організацій тощо, які в межах компетенції надають допомогу особам/сім’ям;

залучати на договірній основі підприємства, установи, організації, фізичних осіб, волонтерів до надання соціальних послуг у підрозділах центру;

залучати грошові кошти та інші ресурси (людські, матеріальні, інформаційні тощо), необхідні для надання соціальних послуг.

       2.6 Центр провадить діяльність за принципами недискримінації, дотримання прав людини, прав дитини та прав осіб з інвалідністю; гуманізму; забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків; поваги до честі та гідності; толерантності; законності; соціальної справедливості; доступності та відкритості; неупередженості та безпечності; добровільності; індивідуального підходу; комплексності; конфіденційності; максимальної ефективності та прозорості використання надавачами соціальних послуг бюджетних та інших коштів; забезпечення високого рівня якості соціальних послуг.

2.7. Підставою для надання соціальних послуг є:

заява особи для отримання соціальних послуг;

результати оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах;

рішення селищної ради про надання послуг особі/сім’ї приймається відповідно до Порядку організації надання соціальних послуг, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

 

3. Органи управління Центром

 

3.1. Управління Центром здійснюють Тернуватська селищна рада, виконавчий комітет Тернуватської селищної ради, Тернуватський селищний голова та директор Центру згідно з їх компетенцією, передбаченою чинним законодавством України та цим Положенням.

3.2. Вищим органом управління Центру є Тернуватська селищна рада.

Центр взаємодіє із відділом соціального захисту населення виконавчого комітету селищної ради, який координує його діяльність та відділом «Служба у справах дітей» виконавчого комітету селищної ради.

3.3. До повноважень Тернуватської селищної ради належать:

- затвердження Положення;

- внесення та затвердження змін, доповнень до Положення  про Центр;

-призначення та звільнення директора Центру;

- затвердження структури, граничної чисельності Центру;

- майнове, фінансове забезпечення діяльності Центру;

- формування, визначення розміру і порядку використання статутного капіталу, інших фондів Центру;

- прийняття рішень про створення і припинення діяльності Центру;

- право вилучати надлишкове майно Центру, а також майно, що не використовується та майно, що використовується не за призначенням;

- затвердження програм соціального розвитку територіальної громади;

- вирішення інших питань діяльності Центру, крім віднесених цим Положенням та чинним законодавством України до компетенції виконавчого комітету селищної ради, селищного голови, директора або інших органів.

У разі необхідності Тернуватська селищна рада призначає уповноважену особу, виконуючого обов’язки директора Центру для здійснення необхідних дій щодо державної реєстрації Центру, змін, доповнень до Положення про  Центр.

3.4. До повноважень виконавчого комітету Тернуватської селищної ради належать:

- здійснення поточного контролю за використанням і збереженням майна, фінансово-господарською діяльністю Центру;

  • здійснення організаційного керівництва Центру;
  • координація співпраці Центру з іншими закладами;
  • погодження річних планів роботи;

-  вирішення інших питань діяльності Центру, крім віднесених цим Положенням та чинним законодавством України до компетенції селищної ради, селищного голови, директора або інших органів.

3.5. До повноважень Тернуватського селищного голови або особи, яка виконує його обов’язки належать:

-   здійснення поточного контролю за використанням і збереженням майна, фінансово-господарською діяльністю Центру;

  • здійснення організаційного керівництва Центром, затвердження кошторису та штатного розпису Центру.
  • координація співпраці Центру з іншими закладами;
  • призначає уповноважену особу для здійснення необхідних дій щодо державної реєстрації Центру;
  • призначає та звільняє виконуючого обов’язки директора Центру згідно з вимогами чинного законодавства.

 

4. Керівництво Центру

 

4.1.  Центр очолює директор, якого призначає на посаду (на конкурсній основі за контрактом) та звільняє з посади засновник.

Директор Центру:

здійснює загальне керівництво діяльністю Центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, законність прийнятих ним рішень;

організовує роботу Центру, персонально відповідає за виконання завдань центру, визначає ступінь відповідальності працівників;

здійснює контроль за повнотою та якістю надання соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до державних стандартів і нормативів;

забезпечує своєчасне подання звітності про роботу центру;

затверджує положення про структурні підрозділи;

затверджує посадові інструкції працівників;

призначає в установленому порядку на посади та звільняє з посад працівників;

затверджує правила внутрішнього розпорядку Центру та контролює їх виконання;

видає відповідно до компетенції накази (розпорядження), організовує та контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції, функціональні обов'язки працівників, контролює дотримання трудової дисципліни, вживає заходів заохочення (стягнення);

укладає договори, діє від імені Центру і представляє його інтереси;

розпоряджається коштами Центру в межах затвердженого кошторису;

забезпечує фінансово-господарську діяльність Центру, створення та розвиток матеріально-технічної бази для проведення комплексу заходів із надання соціальних послуг особам/сім’ям, у тому числі забезпечення автотранспортними засобами, спеціальними засобами для догляду і самообслуговування;

забезпечує проведення атестації працівників в порядку, визначеному законодавством, та сприяє підвищенню їх кваліфікації;

вживає заходів для поліпшення умов праці, забезпечення дотримання правил охорони праці, внутрішнього трудового розпорядку, санітарної та пожежної безпеки;

представляє Центр без довіреності на підприємствах, в установах, організаціях, укладає договори та угоди

       подає пропозиції селищній раді щодо структури, штатного розпису та кошторису витрат Центру;

розробляє та подає на затвердження до Тернуватської селищної ради зміни та доповнення до Положення про Центр, які затверджуються  рішенням ради;

       розпоряджається майном та коштами Центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення;

забезпечує дотримання вимог законодавства щодо охорони праці, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;

        організовує проведення щорічних профілактичних медичних оглядів соціальних працівників та соціальних робітників Центру, які безпосередньо надають соціальні послуги;

 проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Центру;

здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

5. Структура Центру

 

 Положення про Центр, кошторис і штатний розпис Центру затверджуються відповідно до законодавства.

Типовий штатний норматив чисельності працівників Центру затверджується Мінсоцполітики.

 

Посадові та функціональні обов’язки Центру  визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Центру.

 

6. Організація роботи Центру

 

      6.1.     Центр утримується за рахунок коштів селищного бюджету Тернуватської селищної ради, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.

6.2. Соціальні послуги надаються Центром за рахунок бюджетних коштів, з установленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг або за рахунок отримувача соціальних послуг/третіх осіб.

6.3. Розмір плати за соціальні послуги встановлюється Центром у визначеному законодавством порядку і затверджується його директором.

6.4. Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.

6.5. Умови оплати праці, тривалість робочого часу та відпусток працівників центру встановлюються відповідно до законодавства.

З урахуванням потреб та можливостей територіальної громади у Центрі може бути запроваджено підсумований облік робочого часу відповідно до норм Кодексу законів про працю України.

6.6. Центр забезпечує для працівників, які надають соціальні послуги:

створення належних умов для професійної діяльності (у тому числі підвищення кваліфікації, супервізії);

проведення профілактичного медичного огляду;

захист професійної честі, гідності та ділової репутації, зокрема в судовому порядку;

створення безпечних умов праці.

6.7. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та статистичної звітності у центрі здійснюється відповідно до законодавства.

6.8 Моніторинг та оцінювання якості соціальних послуг у центрі проводиться відповідно до законодавства.

Контроль за додержанням центром вимог законодавства у сфері надання соціальних послуг здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7. Майно Центру

 

7.1. Центр володіє та користується майном, яке передано йому на праві оперативного управління засновником, юридичними та фізичними особами, а також майном, придбаним за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.

Центр має право на придбання та оренду обладнання, необхідного для забезпечення функціонування центру.

7.2. Засновник забезпечує створення та розвиток у Центрі необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі відповідність приміщень санітарно-гігієнічним, будівельним і технічним нормам, вимогам пожежної безпеки та іншим нормам згідно із законодавством.

7.3. Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Центром в установленому порядку забезпечуються належні умови для вільного доступу до  закладу.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Припинення діяльності Центру здійснюється за рішенням засновника, у встановленому чинним законодавством порядку.

8.2. У разі злиття Центру усі майнові права та обов'язки переходять до суб'єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття.

8.3. У разі приєднання Центру до іншого суб'єкта господарювання до останнього переходять усі майнові права та обов'язки Центру.                          

8.4. У разі поділу Центру усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільчим балансом у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу.

8.5. У разі виділу з Центру одного або кількох нових суб'єктів господарювання до кожного з них переходять за розподільчим балансом у відповідних частках майнові права і обов'язки Центру.

8.6. У разі перетворення Центру до нової юридичної особи переходять усе майно, права і обов'язки Центру.


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь